Mittwoch, 23. Juli 2014

Trazim muza

Bračne ponude za život udvoje u zemlji i inostranstvu. Iskrana normanla devojka zeli da stupi u kontakt isto sa takvim muskarcom radi upoznavanja ozbiljna ovo mi je drugi put kako sam ovde molim da se muskarci . Momak trazim zenu za ozbiljnu vezu brak iz srbije do godina samo sms za. TRAŽIM MUŽA , MOŽE DA MI BUDE NEVERAN, ALI IMAM JEDAN USLOV!


Gost: Jelica Brestovac - Glumica Ekskluzivno gledajte 2. Oglas ove žene mnoge je nasmejao! Prijavite se na RIJALITI KANAL! DEVOJKA SA SELA TRAŽI MUŽA DA RADI I ŽIVI SA NJOOn će morati da. IMA LI NEKO KO HOĆE DA ME OŽENI?


Ništa mi ne fali, majke mi, samo mi čovek treba, javite se! NOVINARKA ESPRESA TRAŽI MUŽA ! Rođaka je u dobrim odnosima sa vlasnikom. Na oglas se mogu javiti svi, bilo muškog, ili ženskog pola. Muškarci neka dodju u što vecem broju. U sali Gimnazije Laza Kostić u petak, 9. Ukoliko nije tako, imate razloga za sumnju.


Među tim ženama ima Srpkinja, ali i . Providing workouts and education that leads to holistic fitness, health, and well being. Peatix : More than a ticket. Zrela devojka sam 2 trazim nekoga za vidjanje bez obaveza.


Tražim muža u izvođenju Jelice Brestovac. Zivim i radim u Svedskoj. Ja sam Draženka, imam godine, smeđu kosu, smeđe oči, tražim ozbiljnog muškarca za brak.


Odgovaram samo na pozive i na viber. Ako se da suditi po crnilu na nebu, tmuran dan je na pomolu. Po navici, otvorila je oči pre alarma.


U ćošku iznad nje pauk je vredno . Ona želi usamljenog muškarca koji je spreman . Sarić (48) iz Čačka javio se redakciji srbijanskog portala “Alo” povodom teksta u kojem djevojka sa sela traži muža koji bi sa njom . HRVATICA OGLASOM ZAPALILA REGION Živim u Nemačkoj, a tražim Balkanca za muža ! Ako ispunjavate ova dva uslova, odmah idete pred . Novi svetski poredak, 18. Nisam osoba koja voli nasilje nad . Da budem realna, moja zaova je prešišala tridesetpetu, grešila ko svi, ni manje ni više, . Reč je o kabareu glumice Jelice Brestovac, . Kontakt preko Kupindo poruka. Ako imate neke specijalne zelje pitajte me pre kupovine. Djevojka godine, vrijedna, cestita ima stalni posao, ne izlazi po kafanama i ostalim birtijama.


Momak bi trebao samo da ima odlike pravog . Ich mein Mann Zoran Tanasic! Molim sve koji znaju nesto da mi jave. Danijela Tanasic Mumpf, . Trazim svog muza Zorana Tanasica! Velikoj sali Opštine Lajkovac sa početkom u 20.


Dobijaju novac za posredovanje od . Nakon batina koje je dobila od supruga Vladimira Stanojevića, Ana Marija Žujović rešila je da promeni život iz korena. Naime, fitnes instruktorka je nedavno. Kakve osobine muškarac treba da traži u ženi?


U braku veću odgovornost ima muž jer ga je Bog postavio da bude glava svoje porodice, po modelu Hrista i . Tako sam ja, jadna nebila, u potrazi za zakonitim. Vec se vise dana ne javlja, a ja placem i naricem.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts